Zakończyła się duża świąteczna kampania reklamowa produktów z certyfikatem QAFP w ramach dotacji z programów Unii Europejskiej. Przez cały grudzień mieszkańcy Łodzi i Warszawy mogli zobaczyć doskonałe mięsa i wędliny na billboardach oraz nośnikach typu citylight zlokalizowanych na przystankach komunikacji miejskiej.
Ambasadorka marki, Klaudia Budny, zachęcała do „Zasmakowania jakości” i polecała na bożonarodzeniowy stół: Szynkę z beczki Grotowskiej, Polędwicę z beczki Grotowskiej, Szynkę Grotowską wieprzowa oraz Krakowską suchą Grotowską.
Wkrótce poinformujemy Was o kolejnych akcjach marketingowych realizowanych w ramach kampanii dofinansowywanej z funduszy europejskich.
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: „Europa inwestująca w obszary wiejskie”. Instytucja Zarządzająca PROW 2014-2020 – Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Materiał współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „Wsparcie działań informacyjnych i promocyjnych realizowanych przez grupy producentów na rynku wewnętrznym Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020″.