Czas na kolejną odsłonę naszej kampanii reklamowej finansowanej z funduszy europejskich. Tym razem produkty z certyfikatem QAFP będą aktywnie promowane w przestrzeni miejskiej. Od maja do lipca na ulice Łodzi wyjedzie specjalny tramwaj z reklamą naszych mięs i wędlin, które będą promowane jako idealne produkty na grilla. Mieszkańcy będą zachęcani przez Klaudię Budny do zasmakowania w jakości produktów idealnych na grilla, jak np. Kaszanka Grotowska cienka grill czy Schab Grotowski wieprzowy.
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: „Europa inwestująca w obszary wiejskie”. Instytucja Zarządzająca PROW 2014-2020 – Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Materiał współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „Wsparcie działań informacyjnych i promocyjnych realizowanych przez grupy producentów na rynku wewnętrznym Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020″.