REGULAMIN
PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO –
GROT! TO SIĘ OPŁACA
- Organizatorem Programu lojalnościowego „GROT! To się opłaca” jest Zakład Przetwórstwa Mięsnego „GROT” J. Grot Sp. j., adres: 95-030 Rzgów, Starowa Góra, ul. Zakładowa 3/7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000010548, NIP 729-010-88-66, BDO 000083313.
- Niniejszy Regulamin określa zasady udziału i korzystania z Programu lojalnościowego „GROT! To się opłaca”, zwanego dalej Programem oraz karty lojalnościowej.
- Program skierowany jest do osób fizycznych które ukończyły 18 lat, będących konsumentami w rozumieniu art. 22¹ kc (tj. do osób fizycznych dokonujących zakupów niezwiązanych bezpośrednio z prowadzoną przez tę osobę działalnością gospodarczą lub zawodową) i ma na celu nagradzanie ich lojalności poprzez umożliwienie skorzystania z rabatu za towary zakupione w sklepach Organizatora wskazanych w załączniku nr 1 do niniejszego regulaminu, objętych ofertą rabatową skierowaną do uczestników Programu. Sklepy objęte Programem będą oznaczone w odpowiedni sposób.
- Szczegółowe warunki korzystania z Karty na potrzeby danej akcji lojalnościowej każdorazowo zostaną określone w regulaminie tej akcji. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie danej akcji zastosowanie znajdują postanowienia niniejszego Regulaminu.
- Towary objęte rabatami w ramach Programu będą oznaczone w odpowiedni sposób.
- 2. Wydanie karty lojalnościowej oraz zasady korzystania z Karty
- W celu przystąpienia do Programu należy zapoznać się z Regulaminem oraz wypełnić formularz zgłoszeniowy i złożyć w jednym ze sklepów objętych Programem (wskazanych w Załączniku nr 1) pracownikowi przy stanowisku kasowym. Po złożeniu wypełnionego formularza Klient otrzymuje nieodpłatnie Kartę, która zostanie aktywowana niezwłocznie po wpisaniu danych z formularza do systemu. Formularz obejmuje podanie przez Klienta danych w zakresie wskazania płci, przedziału wieku, kodu pocztowego miejsca zamieszkania.
- Karta jest kartą na okaziciela. Każda Karta posiada własny, zindywidualizowany numer. Kartąmoże posługiwać się wyłącznie jej posiadacz. Wypełnienie formularza zgłoszeniowego i jego złożenie u Organizatora oznacza zapoznanie się przez Klienta z treścią Regulaminu i akceptację przez Klienta treści tegoż Regulaminu.
- Klient jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania (osobiście) pracownika Wystawcy o fakcie utraty Karty w celu jej zablokowania. Blokady Karty dokonuje pracownik Wystawcy niezwłocznie po otrzymaniu informacji o utracie Karty.
- W przypadku zniszczenia Karty, warunkiem uzyskania nowej Karty jest zwrot zniszczonej Karty.
- Karta upoważnia do korzystania z oferty rabatowej przygotowanej tylko dla posiadaczy Karty, o których informacja będzie pojawiała się w sklepach wskazanych w Załączniku nr 1.
- 3. Zasady korzystania z Karty Lojalnościowej
- Warunkiem uzyskania rabatu przy zakupie jest fizyczne okazanie Karty. Możliwość dokonania zakupu towarów objętych ofertą rabatową następuje w chwili zeskanowania Karty w kasie po zeskanowaniu zakupów, przed zakończeniem paragonu.
- Rabaty skierowane do posiadaczy Karty nie łączą się z innymi promocjami i ofertami specjalnymi.
- Klient posiadający Kartę Dużej Rodziny ( wojewódzka, gminna, powiatowa) lub Kartę Seniora może, wg swojego wyboru, skorzystać z posiadanej Karty Dużej Rodziny, Karty Seniora albo z GROT Karta Lojalnościowa. Nie można łączyć w ramach jednego paragonu rabatów wynikających z Karty Wielkiej Rodziny i Karty Seniora oraz z GROT Karta Lojalnościowa.
- Kartanie jest kartą kredytową ani płatniczą. Rabatów nie można wymienić na gotówkę.
- Karta ważna jest do momentu, aż Wystawca Karty nie poinformuje o jej wycofaniu bądź zamianie na inną kartę.
- Karta uszkodzona nie będzie honorowana.
- Za wystawienie duplikatu Karty nie jest pobierana opłata.
- Z tytułu korzystania z Karty Wystawca nie pobiera od Klienta żadnych opłat lub wynagrodzenia.
- Administratorem danych osobowych jest Wystawca Karty, tj. ZPM „GROT” Sp. j. , adres: 95-030 Rzgów, Starowa Góra, ul. Zakładowa 3/7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000010548, NIP 729-010-88-66.
- Podczas rejestracji Klient podaje dane wskazane w § 2 ust. 1, które ze względu na stopień ogólności nie pozwalają na zidentyfikowanie osoby posługującej się daną Kartą. Podczas korzystania z Karty Wystawca zapisuje i gromadzi o Klientach takie informacje jak:
– sklep, w którym dokonano zakupów
– zakupione towary
– godzina dokonywania zakupów
– rodzaj użytego środka płatniczego
- Poprzez przyporządkowanie dokonanych zakupów do Karty Wystawca ma możliwość przeprowadzenia analizy poziomu sprzedaży poszczególnych towarów oferowanych w sklepach Wystawcy w zależności od płci, wieku i miejsca zamieszkania Klienta.
- W przypadku, gdy Klient dokona przy użyciu Karty zakupów, a następnie do tego paragonu zostanie wystawiona faktura, Wystawca uzyskuje dane osobowe Klienta korzystającego z Karty, tj. imię i nazwisko, adres zamieszkania, NIP. Pełna informacja dotycząca przetwarzania przez Wystawcę danych osobowych Klienta, dla którego została wystawiona faktura, zawarta jest w załączniku nr 3.
- 5. TRYB SKŁADANIA I ROZPATRYWANIA REKLAMACJI
- Wszelkie reklamacje dotyczące Karty może składać na piśmie w sklepie wskazanym w Załączniku nr 1, w siedzibie Wystawcy lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: marketing@zpmgrot.pl , w terminie 14 dni od dnia dokonania transakcji zakupu. Reklamacja składana w trybie niniejszego paragrafu może dotyczyć wyłącznie wysokości udzielanych rabatów. Zwrot lub reklamacja zakupionego towaru następuje na zasadach ogólnych. Klient składając reklamację podaje imię, nazwisko i adres do korespondencji, a w przypadku korespondencji składanej za pośrednictwem poczty elektronicznej, również adres e-mail. Pełna informacja dotycząca przetwarzania przez Wystawcę danych osobowych Klienta, który złożył reklamację, zawarta jest w załączniku nr 4.
- Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni od daty wpłynięcia. Odpowiedź na złożoną reklamację jest udzielana za pośrednictwem środka komunikacji jaki został wykorzystany do jej zgłoszenia.
- W przypadku konieczności uzupełnienia reklamacji Wystawca niezwłocznie, w żadnym wypadku nie później jednak niż przed upływem 14 dni od dnia jej złożenia, powiadomi o tym osobę składającą reklamację i wezwie do uzupełnienia złożonej reklamacji w terminie 7 dni od daty doręczenia pisma wzywającego do uzupełnienia zgłoszonej reklamacji. W takim wypadku termin, o którym mowa w pkt.2 powyżej liczony jest od dnia złożenia uzupełnionej reklamacji. Decyzja Wystawcy w przedmiocie rozpatrzenia wniesionej reklamacji jest ostateczna.
- Klient może w każdym czasie, bez ponoszenia odpowiedzialności zrezygnować z Karty. Rezygnacji z Karty dokonać można poprzez wysłanie listu poleconego na adres Wystawcy lub za pośrednictwem emaila na adres marketing@zpmgrot.pl
- Rezygnacja z Karty oznacza jej dezaktywację. Dezaktywacja Karty jest równoznaczna z rezygnacją wykorzystania Karty na potrzeby wszystkich akcji rabatowych.
- Wystawca zastrzega sobie prawo do rezygnacji z funkcjonowania Kart w całości lub części, w każdym czasie za uprzednim powiadomieniem co najmniej 7 dni przed zakończeniem ich funkcjonowania, ze skutkiem na dzień przypadający po upływie okresu 7 dni. Informacja o zakończeniu funkcjonowania Kart ogłoszona zostanie w sklepie Wystawcy wskazanym w § 1 ust. 3 niniejszego Regulaminu oraz na stronie www.zpmgrot.pl/kartalojalnosciowa
- Wzór formularza zgłoszeniowego Karty stanowi załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu.
- Wystawca zastrzega sobie prawo do zmian w niniejszym Regulaminie. Zmiana niniejszego Regulaminu następuje w formie pisemnej. Zmiany w Regulaminie wchodzą w życie nie wcześniej niż po upływie 5 dni od dnia ogłoszenia zmiany poprzez wywieszenie informacji w sklepach, o których mowa w Załączniku nr 1, w siedzibie Wystawcy oraz na stronie www.zpmgrot.pl/kartalojalnosciowa . Dokładna data wejścia w życie zmian zostanie każdorazowo wskazana w powiadomieniu.
- Regulamin (oraz jego zmiany) udostępniany jest do wglądu w sklepach, o których mowa w Załączniku nr 1, w siedzibie Wystawcy oraz na stronie www.zpmgrot.pl/kartalojalnosciowa
- W sprawach nieregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego oraz inne właściwe merytorycznie przepisy powszechnie obowiązujące.
- W przypadku ewentualnych sprzeczności pomiędzy postanowieniami niniejszego Regulaminu a postanowieniami regulaminów poszczególnych akcji rabatowych, pierwszeństwo mają postanowienia regulaminów poszczególnych akcji.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 12.02.2020r. do odwołania.
ZAŁĄCZNIK NR 1
WYKAZ SKLEPÓW OBJĘTYCH PROGRAMEM LOJALNOŚCIOWYM „GROT KARTA LOJALNOŚCIOWA”:
- Pabianice ul. Zamkowej 36
- Rzgów, Pl. 500 – lecia nr 5
- Tuszyn ul. Jagiełły 9
- Nowosolna, Rynek Nowosolna 8
- Łódź, ul. Odrzańska 1
- Łódź, ul. Sądecka 44
- Warszawa, ul. Czumy 3B
- Warszawa, ul. Rakowiecka 1/3
- Babice Nowe, ul. Warszawska 195
- Warszawa, ul. Wiolinowa 14
- Łódź, ul. Zakładowa 56
- Łódź, ul. Opolczyka 15a
- Łódź, ul. Złotno 56
- Andrespol, ul. Rokicińska 125
- Łódź, ul. Lutomierska 115 C
- Warszawa, ul. Lasek Brzozowy 12a
- Łódź, ul. Tatrzańska 42/44
- Łódź, ul. Białostocka 3/5
- Łódź, ul. Zamenhofa 5
- Łódź, ul. Rydzowa 20
- Łódź, ul. Armii Krajowej 35
- Tuszyn, ul. 3-go maja 22
- Łódź, ul Wysockiego 5
ZAŁĄCZNIK NR 2
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY UCZESTNIKA
PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO „GROT KARTA LOJALNOŚCIOWA”
- Numer karty: ……………………………………………………………..
- Płeć uczestnika programu:
□ kobieta
□ mężczyzna
- Przedział wiekowy uczestnika programu:
□ 18-30
□ 31-40
□ 41-55
□ 56 – 65
□ powyżej 65 roku życia
- kod miejsca zamieszkania: ……………………………….